august 2012

Bali safari park

Idag tok vi en spontan tur til bali safari park etter forelesningen som sluttet klokka 10. Det vi ikke visste var at det tok en time kjre med taxi, at det var litt dyrt og at det ikke kjrte s ...

Sunshine

Idag har vi bare hatt forelesning i flerkulturell forstelse fra 8-10. Nr vi kom fra skolen skiftet vi fra vinter klr til sommer klr, spiste og dro p stranda. Idag har det endelig vrt litt sol...

Update

Idag har vi hatt fire timer forelesning, kjedet oss og lugget p stranda. Ikke alltid en fordel begynne s tidlig p skolen og ikke ha noe skole vei. Man har ett par timer ekstra man m fylle med...

Slappe av dag

Idag har vi bare sluppet skikkelig godt av. Selvom jeg hater slappe av, s har det vrt ganske deilig. Vi l ogs en time eller to p solsenger nede p stranda. Fikk til og med prutet idag ogs. ...

Hippie

Hippie var det kjresten min kalte meg, jeg tenkte mer indisk nr jeg kjpte disse buksene som dere ser p bildet under.Og jeg har putet for frste gang i mitt liv (tror jeg). Egentlig kostet bukse...

Laundry

Idag har jeg sendt avgrde min frste klesvask. S n er jeg spent p om jeg fr alt helt tilbake.

Shopping vs budsjett

Jeg vet ikke helt hva som skjedde. Men vi endte opp p shopping idag. Vi har bestemt oss for bo p hotellet hele semesteret, og trengte derfor litt ekstra utstyr og litt kos. S da mtte vi avste...

3r

Igr hadde meg og kjresten min vrt sammen i tre r og forlovet i 8 mnd. Litt kjedelig at han er s langt unna, skulle s gjerne vist han alt her nede :)

Luwak - Gateway caf

N sitter vi p Gateway Caf og har akkurat spist chicken steak. Sammen med en i fra klassen. Vi har hatt en inspirerende introduksjon av faget produktutvikling. Og jeg gleder meg veldig til begy...

Room service

Idag tok vi oss frihet til bestille roomservice pizza. Det var veldig handy og veldig godt! S det kommer nok til skje igjen. S hadde jeg min aller frste yoga time fr en sukkert p stranda i...

Day 5

Idag hadde vi frste forelesning. Jeg er litt usikker p hvordan vi skal komme igjennom pensum, men med mye selvstudie tror jeg det skal g. Bensinen her p Bali fr man kjpt p slike vodka flaske...

Money money money

Her p Bali er det lett fle seg rik, og det har frt med seg en drlig uvane. Jeg har kjpt alt jeg absolutt ikke trenger. Derfor skal jeg kutte ned litt. Her ser dere de balinesiske pengene ca....

Day 4

Wow. Jeg er sliten. Idag begynte skolen, men det er ikke det jeg er sliten av. For forelesningen var grei og kjapp. Etterp derimot, fikk kroppen seg et solsjokk og blgesjokk p stranda. S n er ...

Day 3

Idag spiste vi frokost og l runt to timer p stranden fr vi dro til Kuta for shoppe.Vi var handlet litt mat p carrefour, helt sykt hvor mye de har der. Ogs finner jeg ingen plegg jeg vil h...

Velkomst middag

Jeg har veldig lite tilgang p nett. Idag kom jeg p at jeg skulle sjekke et sted om det var nett, og det var det. Klokka er 22.11 her, s for dere som leser det s er den jo bare runt 3-4? S noen...

Day 2

Jeg hr ftt en del nye lesere etter at jeg begynte blogge igjen. Og det er utrolig hyggelig. Hper dere legger igjen en kommentar s jeg vet hvem dere er og om dere flger meg fast eller bare har...

Day 1

Det frste vi klarte var forsove oss. Jeg hadde klart stille klokken 5 timer og ikke 6... S vi kom luskende inn p informasjons mtet halvannen time etter alle andre. Ikke fikk vi spist frokos...

Hotellet

Her fr dere se hotellet vi bor p. Helt utrolig bra, alt utenom at det ikke er internett p rommene...Hper dere har det like fint som meg.

Airplane

Flyturen gikk kjempe fint. Laaaangt, men vi ble underholdt av tv serier :) Maten p Gardermoen.En av tre flymiddager. S bedre ut enn det smakte :) Kommer flere innlegg s fort det er greit nett ig...

At the airport

N er vi p flyplassen. Gleder oss noe helt syyyyyykt! Har sakt hade til kjrestene vre og venter egentlig p avgang 14.15 :D Dette blir bra!!!!

Ready

Dette har ftt plass i kofferten min som ikke veide mer enn 18 kg nr jeg veide den.N sitter jeg p bussen til Sandefjord, skal vre hos kjresten min til onsdag. Merkelig hvor fort tiden har gtt...

Sun burned

For frste gang siden mars har jeg faktisk blitt solbrent. Kanskje ikke s lurt vre s solbrent fr jeg reiser, men tanken om ikke vre helt albino p hele kroppen er jo grei. Noen som har sol...

4 dager til!

Tiden har virkelig flydd det siste halve ret. Det er faktisk et halvt r siden jeg og Monika bestemte oss for ut i verden. S tre og en halv mnd med studier p Bali ble det. Idag er det faktisk ...

DIY passport cover

Jeg holdt p kjpe et knall rosa cover til ha p passet mitt, men s tenkte jeg at penger spart hvis jeg bare syr et selv. Aldri har jeg sydd noe s innviklet men ganske bra.N er jeg klar for ...
Hjrdis Isabell

19, Kristiansand

Studerer reiselivsledelse p Bali fra aug-des :) Bloggen blir en "dagbok" fra eventyret p Bali.